Monday, October 17, 2011

Sophie Izzana Saiful Fitri



Alhamdulillah, dah 2 tahun pun si Sophie ni...

Happy Birthday, my luv.











Sophie with her Mama, Nur Izzati Hafiz







Tok Chaq Faiz sedang ajar Sophie cuit icing and jilat jari... isy! isy!



Tok Chaq Faiz & Tok Chaq Dolly excited jadi grandparents jugak



Mee Rebus (top), Nasi Beriyani Ayam (bottom)


Myself, tanpa rasa bersalahnya, makan two bowls of Mee Rebus and one plate of Nasi Briyani... haa! ambik terpelanting diet-diet semua!



my parents helping themselves to the food (bottom right photo)



Mak Tok Ina Hafiz with Sophie



top right: Faezah (kakak Faiz) & her husband Badri;
bottom left: Yuhaniz (cousin);
bottom right: my two nieces - Nur Izzati, Aina Qistina & my mother-in-law




top left: si handsome Aidiel Atif, my nephew's son and his Mama, Shela (bottom left photo) ;
Yasmin and Nabila taking turns to carry baby Samir, Sophie's little brother




top left: Faris, Yasmin's boyfriend;
bottom left: Farid Rizal, my son





Yasmin & Nabila yang sangat happy berposing


No comments:

Post a Comment