Tuesday, March 30, 2010

Temuduga MARA

10am, I was at the bank to collect my credit card when Firdaus called. Dia baru check laman web MARA and Alhamdulillah, he was shortlisted to attend interview untuk Penajaan Ijazah Luar Negara (PILN) 2010 di bawah Skim Pelajar Cemerlang (SPC). I hurried home to have a look at the offer letter online.

Tarikh Interview: 13.4.2010
Masa: 11 pagi
Tempat: Pejabat MARA Negeri Perak, Tingkat 5, Bangunan Sri Kinta, Jalan Sultan Idris Shah, Ipoh, Perak.

SMS to Faiz, who was at the office, to make sure he keeps the date free from appointments so that we can all go to Ipoh coz I know I'll be too nervous to accompany Firdaus alone. (heh! orang lain yang nak attend interview, orang lain pulak yang ketaq!)

.. hope for the best .. kalau ada rezki, ada laaa ..

No comments:

Post a Comment